si comel n si ensem

Isnin, 17 Januari 2011

sweet dream.....[is it??]

my sweet dream nie da lama...last week kot. tp ngah lepak2 lam bilik sesorang 
smbil minum susu dutchlady fresh campo ribena,
 ttbe jek tringat kt mmpi neh.
 sweet sgt ke mmpi neh? sweet la kot cket..
tp at the end x bape sweet??? why? meh bace ---->>

from google search [mcm my lovey tido...hahahaha,xpresi muka yg xley tahan tue]
bermula kisah nye begini.....
umh aku di kunjungi oleh satu kump band
yang ngah popular gile r,
tp aku xtaw lak kump ap[mmpi aku tp aku sndiri yg xtaw]
nevermind lah!!!
dorg neh menetap kt umh aku,kire knl mak aku lah.
umh aku lak..pnye la dasyat...besar gile, lawa lak tuh
[he...mmpi aku,suka ht aku la nk umh cm ne kn]
ms band tue kt umh aku,rmai la ank2 gadis jiran aku yg kne histeria bagai
tp aku biasa jek...cma aku ade tangkap cintun kt sorg mamat neh
macho siot wa ckp lu....
tinggi,badan sedang2, putih, idung mancung, rambut krenteng2 cket
mata sepet[mcm ji hoon], plus suka senyum [mntk2 my lovey x bace article neh]
kire lbey kuang cm nie lah

google search

susah woo mau carik gmba plakon korea yg brambut kenteng cket2 neh..
.sume mau tutup mata xpn bceracak aje..
kecuali min hoo lm cite boy over flower, tp min hoo mata besau
bkn sepet
that boy lam mmpi aku lbey krg cm nie lah..
mcm knl je kn??? sape2 yg tgk boy over flower taw lah
won bin sanbae!!!!comei kn? comei kn?
(-.-)** pang**pengsan ngan kcomelan nye...huhuhu
ok smbung sal mimpi ku......

ok my mmpi ttbe je jdk fast forward, bru je kwn2 ngan mamat band tuh
dia da nk blk country dia dah...
ntah mana ntah...mcm x wujud je negara tuh
sama planet ngan goku lam dragon ball kot
cedey...baru nak ngusha..tp before blk
adik dia [extra kenteng rambut dia...pastu x comey cm dia.muahaha]
eh,smbung...adik dia ade gtaw aku, 
klo suka kt abg dia bterus trg la...kang merana nt bila dorg da blk negara dorg
aku wat bodow je la kn...ppuan kot,kne la kontrol jantina,erk!!
so...lps say hi2 bye2...dia dtg slm ngn aku,
ceh ley lak salam2...bkn muhrim lah, xpe2 lam mmpi je kot
da tue dia nk blah la kn...tp aku xlps tgn dia
oh!!!tidak2..ini bkn sy..ini tgn sy y x mdengar kata...
jerit ku hanya di dlm hati...syiot!!!

tp nk xnk lps gak r...ms tue sedey gila dah...
siap nanges smbil peluk mak aku lg....tsedu2 tuh
adik dia dtg dkt aku
'ha,org da ckp...xmo trus trg sgt...kan dua2 da cdey,dua2 xmo ngaku'
apakah maksud ayat itu???
arrrggghhhh....kamikazee je lah!!
aku pn lari itik mgejar mamat pujaan hati ku itu
aku x kira,dia trima ke x jnji aku nk ckp aku suka kt dia
skurang2 nye aku lega cket..uhuhu
ngah lari2 tuh..ttbe je keadaan jadik gelak....
mak aku x byr letrek ke???
arrrgghhh..dam haji btol, alarm bnyik
potong line org nk blakon cite korea je lah
dengki jeles...busuk ati nye alarm.
cite kt my lovey..dia gelak jea..
'abg da pakat ngan jam tuh awl2...da taw da msti ayg nk mgatal lam mimpi'
adoyai...ley plak cm tuh...
'eley...sbb abg gak ayg mmpi cm tuh'ckp aku

why?
nape aku ckp sbb my lovey?
sbb alkisah nye my lovey tcerita psl past love dia yg x kesampaian
si minah yg dia admirer ad btnya adakah dia di sukai
si lovey y kbudak2kn ms tuh
ley wat lawak smbil gelak2  ckp suka
si minah pn ckp nk fokus pd blaja
si lovey da patah hati..blom ckp suka da kne reject

alahai syg ku,jantung pisang ku, mmg anda xtaw hati perempuan
pada dinda itu tnda nye dia nk cover malu sbb kanda x serius
bg org pempuan bnd ttg hati nie bkn bnd maen2
bila kanda jwb men2,dia akn ingt kanda just bgurau senda je la
owh..my lovey tdiam sketika
aku xnmpk riak wajah nye ms tuh... mngkin tkenang kisah silam
'asal abg diam? myesal dah?'
'xde lah, x mnyesal pn...abg ade ayg yg jauh lbey abg syg'
heh!!! bunga2 cinta kembang di muara...hahaha

ala...biasa la tuh klo tkenang2 kisah cintan zaman dolu2
first crush sukar dilupakan
tp yg di mata skarang ttp satu di hati
harap bsama kekal selamanye...
kan abg??
love u forever....