si comel n si ensem

Khamis, 24 Mac 2011

lipas o lipas

mesti ramai awek2 yang ayu takut lipas kan???
tp aku x takut lipas sbb aku x ayu.. muahahaa,
sbnarnye nak cite sal cik lipas kt dapo tuh..
dapo ea..dapo..bukan kt blk aku!!! jgn misunderstanding ea...

tue dia...lipas yg sgt nakal...tenkiu google

smlm kemain rajin, pas masak sapu2 n kemas2 la cket dapo tuh..
ttiba....kua sekor lipas neh...lentang pukang lari myelamatkn diri
mcm la aku neh monster yg sgt menakutkan...
owh...mmg menakutkan pun.... sbb aku kejar dia ngn batang penyapu,
heh!!
maka terjadi la aksi kejar mengejar ngn cik lipas...
cik lipas pnye la nk nyelamatkan nyawa yg Allah bagi...
teros lari smpai semput2, aku lak tnpa erti perikemanusiaan dlm jiwa
sekuat2 hati pukul ngn penyapu.... haishh, longkang nye tangan...
cik lipas siap ley elak smbil wat aksi matrix lg....
aku geram...pastu bertukar jadi supa saiya, [ok tipu je..sape soh korg caye??]

aku da tukar jdk oggy....google lgik


last2 cik lipas lari masuk lam toilet aku...
ha!!! nie y xsuka nie...manusia pn aku xsuka guna toilet
aku tanpa izin, ni kan pulak ko lipas kecik x kenang dek untung..
haku teros tingkat kn kuasa mengejar cik lipas...

sian cik lipas...pnye la ngeri aku, smpai mencecet2 dia lari..
last2......
WARNING!!!! sile sediakan tisu....
cik lipas terjatuh lam lubang jamban haku, seb bek wangi
sbb jasa harpic botol purple...
cik lipas tengelam timbul sambil mintak tolong..
haku ngn perasaan kesian tengok je...
xkan aku nk slamatkan ko dr lubang jamban!!!
kang nt ko merayap x tentu hala....kotor taw.
dalam keadaan yg sebak aku pn pam jamban tuh....

maap kan aku cik lipas....aku terpaksa!!!
sungguh aku x tipu....dunia memaksa aku bertindak kejam..
wuwuwuwu.... al-fatihah buat cik lipas...

nk letak gambo grave cik lipas tp takut tletak gambo salib lak,
xpe la..anggap la nie heaven cik lipas...wuwuwu [goole byk bjasa]

erk....aku bertindak sengal lg....
bia la...lipas pn makhluk Allah yg bnyawa gak pe!!!

p/s : buat cik lipas, smoga aman di sana, jgn ko jd hantu n
menghantui hidup aku lak.... revenge is not good for afterlife..
btoi nie, x tipu...sile caye ea..sbb saye tkt hantu..wuwuwu




Photobucket