si comel n si ensem

Isnin, 22 Ogos 2011


Orang ketiga dalam perhubungan
04/08/2011

topik yg agak sensetip….
Aku ase bukan kes org ketiga pn, susah r nk cakap..
Beberapa minggu lepas..erm, mungkin sebulan lepas la kot..
Aku teradmire someone, mcm sengal kan? Da ade en.pkwe yg baik msh nk admire org len..
Tp skang nie da xde da, tgk muka dia pn da xde ase pape da… pas tu dpt solution,
Bkn admire sbnrnye tapi hati celaru, sebab en.pkwe extra busy..tanpa sedar telah men-ignore-kn diri neh. sgt cdey okey…tp xsalah en.pkwe pn.. dia byk keje…aku ase mcm di abaikan.sbb dia manjakan aku sgt kot,so bile dia busy and xde masa tok aku, mula la macam2 kn??

Bkn nye admire bdk tuh pon..cma memula ase kagum cket ngn cara kerja dia. Cm ne dia komited dlm keje dia…lg satu aku mcm nak grab attension from my love la kot. Jahat betol hati aku kn? Tp xpe..admire sorg2 jea,xde sape taw pon..eh,bkn admire la…suka as opismate jea walhal xpenah bercakap pn ngn dia..serius,mcm stupid kn?? Hehehe…

In the end, ckp jea kt en.pkwe…why u ignore me? Abaikan ayg? Xsyg ayg da eh? Then baru la dia mcm..oh dear,I’m sorry…abg busy so scara x sengaja bnde neh blaku,abg mntk maap key??

Even dia da sedar dia da xmcm dlu…tp dia still mcm tuh gak, but then I realize after read 1 of the article bout how woman and man think. We speak difference language, cara pemikiran lelaki n pempuan pn lain,suma berbeza la…its not mean to argue wit each other but to complete each other, to love more. So..kne la phm cm ne dorg pikir,cm ne dorg bertindak…bukan tok ubah cara kite pikir mcm dorg or what..tp tok kebahagiaan bersama,kn3??


gamba xde kne mengena ngan topik... dia suka aku masak ni, dia kte sedap.
dia suka aku masak spagheti,dia suka aku masak mee rebus...dia suka...
senang cite dia suka kalu aku masak.
aku pn suka masak tp x brape rajin. aci?




Yeah…xkire cm ne pn berlaku..i love him n I hope I can love him forever..i want to love him forever,
Nk kawen ngn dia…nk lahirkan anak dia. Semoga jodoh kami panjang….amin..

P/s: my mum de ckp.. aku ade urat kt tapak tangan yg menunjuk kn tanda2 aku akn bermadu.. tp x kuat, if kat tangan dia pn ade dat urat gak..kuat la ia, I mean bermadu. Haisshh…semoga di jauh kan Allah..amin.. tp kalo da takdir aku, lari la smpai hujung dunia..in the end,bermadu gak kn? Klo takdir.. aku harap aku kuat..tp kalo boley xnk la…
lagi gmba xde kne mgena ngn entry..
saje gedik nk letak gmba sndiri...
aksi senget benget adalah normal





Photobucket