si comel n si ensem

Khamis, 31 Mei 2012

Mulut Longkang Cam Tu Elok Di Cili Jea!!!

Me: haii...xbalik lg? Byk keje ke??
Him: a'ah...bla bla bla, ntah lupa apa hantu tu cakap.
Me: ni projek lrt tu ke??
Him: a'ah..ko buat projek apa je skang ni???
Me: johor tu lah..
Him: tu je??? Best nye x byk keje. BEST NYE... (Aku ase satu opis bley dengar kot..)

Aku gelak je la...ikot hati nak je lempang bagi mampos teros.. konon ko byk keje sangat da la kn??? Dari start ko muncul kat opis ni kot dok hadap lrt tuh je..skali bos suruh take over projek ampang, ko nak melenting. Siap kuat kn lagi tang jerr tuu...hoi manusia, ko bley pikir x nape bos suruh ko take over projek ampang tu??? Sbb aku banyak keje!!! BANYAK OK!!! KO AGAK2 AKU ADA BERAPA TANGAN NAK BUAT SUME KEJE YANG MELAMBAK2 TU???

meh cini aku nak cakap apa aku da buat sepanjang ko dok hadap lrt tu ea..

Ipoh, 1.2km both road furniture & drainage.
Sandakan, 1.++km, both jugak
Timur barat, 134km, escp.
Kota damansara, lupa bape km, escp
Johor, 29km, escp, drainage, road furniture..jubo r, sume aku nak buat. Dan johor ni paling celaka, ko taw koordinator tok projek johor paling bingai, bodoh..sume ada, ko nak JERR kn kat aku...ase nak lempang je muka ko tu..
Aku buat lrt jugak taw!!!

Bukan nak mencarut okey..nak bagi penjelasan je cket nie...tapi kn manusia cam tu elok di carutkan jea...
P/s: watak n projek tpaksa dirahsia kn...tapi y pasti bodoh nye manusia..