si comel n si ensem

Khamis, 7 Jun 2012

Tudung Bawal Rm5.00

Bajet nak beli tudung satu tone dari aidijuma, murah..RM7.00 shelai. Kt central market ada..
Budak opis jual RM8.00, tp bukan dr aidijuma la..cap kangaroo kot
Aku bantai je..janji bawal, bley pakai n xde la bawal kejung stok nombor bape ntah..

Owh...plg benci kalo pekedai cakap bawal yg dia jual, bawal no.1
Benci...aku ada byk bawal no.1, aku taw kain dia cam ne...so jgn tipu..
Benci jugak bila pekedai x bagi tawar/kurangkan harga tp cakap amek untung seringgit je..cket je, x amek untung pon
Xnak bg kurang aku x kesah tp jgn menipu, nk carik rezeki tp menipu..choiii

Hari tu masa merayap kat jalan tar, jumpa tudung ni.. rm5.00. Murah...teros rembat 6 helai
Akk tu x mention bawal no. 1 ke apa, xyah cakap..aku taw.
What do you expected ngn harga rm5.00??? Akal ada kn???
Bagi aku ok jea...tp kne pilih2, sbb ada yg kain dia licin sket..ada yg kualiti dia lbey kurang aidijuma nyer tudung..
So take ur time, pilih smpai puas hati...

Ai like my tudung..xperlu yg mahal setakat nk pakai g keje kua jenjalan.. bukan nak hadap VIP hari2 nak pakai tudung mahal je manjang..
Nak tunjuk ko banyak duit??? Murah pon no hal la...


Tetiba ase nak beli kaler terang n gelap..most of my bawal kaler light2..


Senang di bentuk..xtengok cermin pon jadik..xde jab jab betulkan tudung..jab jab betulkan tudung
Juga bley tutup bahagian depan biar la xmekar mana pon. Tutup ok...bukak2, ingat cantik ke bonjol2 tu???
Plg penting.....di ulangi, murah dowh...kalo beli 10 dapat rm4.50..
Sape nak bagi??????