si comel n si ensem

Jumaat, 27 Julai 2012

Ceri Beri Oii Jgn Lah Menggangu Pose Ku... :(

Dari semalam lg nieh...tatau sebab apa sbb dia setat memulas lam kol 6 lbey gitu..
Kan pose mana ada makan pape, eh tetiba cirit...apakah? Apakah?
Nak kata sahur...xmungkin la sbb aku makan pill minyak habatus sauda sebijik, roti ngn nutella 2 keping, kurma 3 bijik, pastu spirulina 5 bijik..air kosong je..xkan cirit. Dr sblom pose lg makan gini, elok je...

Berbuka sebelum tuh???
Erm...makan bubur lambok kg.baru jea....
Xkan jugak sbb org lain x kena pon..aku sorg je. Nk kata plastik aku lain dr org lain sbb tu aku je y bermasalah
Xmungkin sbb aku share ngn hadi..aku amek xsmpai separuh pon..
Kalo sbb bubur mesti dia lg cepat cirit nye sbb perut dia lg sensetip...

So whyyyyyy?????
Da 7 kali memerut neh....
Jgn smpai x larat nak pose dah la..........

Pic from google..

P/s: aku x paham kenapa org tergila kn bubur lambuk kampung baru...serius x paham.... (-,-?)