si comel n si ensem

Jumaat, 27 Julai 2012

halalkan je...anggap sedekah..

nie cerita pasal TM lagi nie...
td dapat mesej dr TM yg menkonfirmkan pasal rebate tuh...
si hadi cakap yg RM93 tu mungkin cas2 tersembunyi ke apa ke, servis cas ke...
ntah la...

dia suruh aku bahagikan amaun tuh ngn budak2 umah dulu...
aku pon da lupa bape org, 5 ke 6 orang gitu la...sbb streamyx tu kan share..
sbb dia bengang...time pakai sama2, time susah sorang2...

tp aii x kesah pon... dah nama aii kan..
kalo aii kat tempat dorang pon aii buat x kesah jugak.
tp kan...malas kot nak tepon2 mintak duit... RM93 je pon.

so kira sedekah je la...
dia bising lagi,
"ayg baik2 sgt ni pehal??bukan dorang taw pon"
baik ke??? x r....aku rasa aku pon salah jugak...
patut awl2 dah terminate dah... xyah pikir nak bawak g rumah baru sume.

"tp yg RM93 tu kn bukan bill2 yg lepas kabel kena curik tu...bill yg lepas kabel kne curik tu kan da clear,dpt rebate..xde kaitan kot"
"da pakai sama2...kena la tanggungjawab jugak, bukan just pakai n bayar je.."
aku diam jea lah...malas nak banyak cite..

"tgk tuh...degil, nak jugak tanggung sendiri..sbb tu sume dok pakat pijak kepala dia"
aii pon ada kurang jugak, ada salah jugak..terlebih terkurang tuh, biasa la kn...
anggap sedekah kena bagitaw dorang ke? perlu ke? diam2 dah..janji setel...
dorang pon xde amek taw pon...lagipon mende nie da lama...taon 2010 lg...