si comel n si ensem

Selasa, 14 Ogos 2012

dari cirit ke sembelit..

last two week kot, cirit sbb makan bubur lambuk kampung baru,
bia semua macam pandang pelik kat aku tp aku yakin sbb aku xde makan
mende lain dah,bubur tu je.

lepas tu aku da xley membuang dah..
erm...sebenarnya bukan sembelit pon..
kalo sembelit kte ase nak membuang tapi susah nak kua kan?

ni x...
memang xde apa untuk di buang pon..
masa awal2 pose aku membuang dlm 2 ke 3 hari sekali..
skang seminggu sekali..sangat weird untuk aku yg membuang hari2..

cakap kat hadi dia bising (dia nie sume bende pon bising),
'da makan sikit sangat, mana nak ada t**i nak kua'
erm...sikit ke? ase biasa je...rewind balik apa yg aku dok makan..

time bukak...
kalo masak:
air satu mug saiz sederhana, kekadang oren, soya or ehem..100 plus.
pastu makan nasi, masak half cup tapi makan separuh je..xpenah habis.
lauk selalu nye makan seketul je, mcm semalam masak ketam 2 ekor, sekor ketam belah dua
tapi makan sebelah je..lagi sebelah ratah pas smyg,lg sekor masuk peti ais.
pastu g smyg, gedebak gedebuk da time tido, minum air masak sbelum tido..

kalo makan kat lua:
sebulan pose nie ada la 3 kali bebuka kat lua, n 3 kali beli kat bazar..
kalo beli kat bazar aku akan beli nasik satu je, pastu samosa 2 ketul..dah. tu pon
nasik abs separuh jea, samosa abis satu je..satu lagi simpan sahur esok..
tp last ke tong sampah jua perginye..membazir.........

kalo bebuka kat lua lak...sama jugak.
1st buka kat lua makan kat dubu dubu mid valley.
amek beef bulgogi kot kalo x salah..x abis. xsmpai separuh pon.
2nd, buka kat nandos mid valley, ini abis r..ayam dia da kecik cinonet da skang nie..
amek yang 2 sidelines jea...sbenarnya x abis gak tp sumbat gak smpai nak termuntah
sbb hadi da bising..
3rd, makan kat papa john time square, amek papa's platter yg ntah pape, minestrone soup ngn 6" pizzas
sajork...tu pon aku makan, chicken wing satu, onion ring satu,wedges satu, pizza skeping stengah jer..

hari sabtu ritu tapau superstar burger kat carl junior..aii love carl.
best gile..dia nye fries sangat besar n sedap..sejuk pon ase kentang lagi xmcm fries kat mcd.
burger dia sangat besar...makan separuh jea, fries pon separuh..tu pon da nak terjeluak da ase..

time sahur lak...
minum air kosong banyak2 ngn 2 bijik kurma,
tu jer....cuba gak la mkn byk2 mcm org lain..time buka makan,
pas smayang makan lagi..
sahur pon makan lagi...x dapek. cukup ngn buka je da mengelembung ase...
why me like dis la??? why my perut so kicik...huhuhu....

now taw dah sebab apa xley membuang...
makan sikit sangat...dem..bia la makan sikit, berak hari2..
baru la badan kuruish macam model anorexia..huhuhu..

model anorexia?? Not yet kot...kalo berat aku below 45 ea la kot

And also xsuka jugak model corset..sorry ea,
but some people yg wear it gerak mcm robot..smpai bley taw derang wear korset..
jln pn straight je, ilang lemah gemalai liuk lentok sorg femfuan,
xde la suruh melepek goda lelaki tp femfuan kn naturally lembut.
Even ko berlagak ganas skalipon, if d teliti leklok ad lemah gemalai nye jugak,
bkn straight keras kejung cam robot jalan..oh lawak.
Tp, some je la.. budak satu opis ngn aku elok je pakai,
lembut je lg..so sesetengah y over je la kot.. model corset aka model robot..uhuk uhuk uhuk