si comel n si ensem

Ahad, 12 Ogos 2012

Pilih Aku Atau Dia...

Google

Huaaa.....bangun tido ase nak nangis je...menyampah betol

Dekat2 nk sahur td mimpi g fitting baju resepsi..tp....
Pehal wane ijo semacam ni...hijau kepala itik tuh, aka emarald green kot..
Aku da mcm WHATTTT????
tp..mcm cantek la plak...the beading sgt mabeles, cutting mmg cun cun..
Tp lengan baju mcm besar cket..uhuhu

Intro je, xnak cite sal ni pon..
Tp mimpi yg selepas tuh...nyesal tdo blk.tu pon da kol 7 lbey bru tido..bkn lps smyg subuh je tros tdo, tskk

Awal2 mimpi aku da lupa...yg ingt nye, ktorg berempat kt pasaraya kot
Aku ngn hadi, lg dua org x kenal..laki n pempuan,tp dlm mimpi tu mcm kamceng gitu la..
Masa tuu da nak balik, so carik la lif nak p kt parking...
Plg xley bla...lif dia sgt comel...kalerful, ada 6 lif, warna beza2..
Eh..bkn nak cite sal lif pon...

Tp...lif tu kecik, masuk 4 org da sesak..
Hadi masuk g duduk kat jenab (suka hati aku la nk letak nama apa)..
Aku da mcm, eh..pehal mamat nie..dia bia si dolah (ni pon aku main letak je) dok berhimpit dekat aku
Dia plak berhimpit ngn jenab..walawehh...

Ntah cm ne masa lif tu tgh gerak pintu lif bley terbukak, pastu kat lua tinggi gile siap ley nampak awan2 lg..
Hadi nak terjatuh..so aku tarik dia n tekan butang tutup cepat2...
Masa tuh aku da ase nak nangis da, jantung berdegup kencang..
Aku peluk dia kuat2.. tp dia sibuk la dok pandang jenab..
Mcm xde perasaan pon aku dok peluk risau kat dia...

Aku pon apa lg, tny r dia.. Abg nak ayg ke abg nak dia???
Hadi ckp nak dia...huaaa....
Pastu pintu lif tbukak, aku kua dr lif tnp perasaan pape pon..
Cool beb, nak meletup pon tahan je..
Aku tinggal hadi tnp soal..balik umah. Tp menyimpang..

Aku x balik umah y aku tinggal ngn hadi.
Tp umah satu lg..
Besar oh umah tu...siap tiga tingkat lg...wane putih.
Mcm english house gitu, ala2 cottage yg besar ya ampun..
Owh, rupa nya tu rumah baru kitorang...baru lg,
Rumah pon kosong lagi xde pape..

Si dolah ikot aku, so aku ckp lepas ni kita dok sini je..
Aku xkan balik umah lama lagi,
Si dolah ckp la..ni da malam mana sempat nak beli barang2 satu rumah ni..
Perabot sume la...
Pastu aku nangis, da xley cool da.. nangis teresak2
Smpai hati dia pilih jenab dari aku...
Nasib baik mimpi sendiri, so bley la jadi apa je sesuka hati..
Dlm mimpi ni??? Aku bini jutawan (hadi la tuh), dan aku sendiri pon jutawan jugak..
Bukan jutawan mlm ea, eewww...pls la....

Sedey ok...
Sedey sgt...smpai hati dia, jenab tu bukan lawa pon..
Tp pastu hadi dtg nak tawan hati aku kembali...
Berbaik2... Eh, tetiba aku ada anak.
Amek berat pasal anak la konon pastu ngurat mak mcm memula bercinta dulu..
Try to be sweet..
Sorry dear...once u throw me away...to be together, it hard.
My heart broke into small pieces oredy...
Susah da nak cantum balik....so, gud luck.

Td tpn hadi cite pasal mimpi aku..
Dia bantai gelak je...
Bertuah nye pakwe...