si comel n si ensem

Sabtu, 8 September 2012

in the opis...

dari pagi tadi lagi...
teman en.pkwe siap kan dia nye design.
aishh...poning oh dok department bridge neh...
nasib aii department...ermm, department...aii ader department ke??

yang penting ai buat sume benda yg boss suruh...demn!
tp aii more to design longkang, seswai sangat la ye dok??
muka pon da ala ala muka longkang dah..aishh..

selalu kol 4 je aku da bising, nak balik..lapa,
nak g shopim, hari nie cool je...ok, xpe, buat je keje..
hihihi...sebab en.pakwe bwk laptop,
so bley la ai susun2 blog ai yg kucar kacir nie..
erk..tp still kucar kacir gak la..ok cket je..huhuhu...

kalo x, hapdet blog pakai flyer jer..grrr...apa pon xley wat.
skang da ada bloglist baru,da separate mana mantan b2b, mana b2b 2012
and also b2b 2013..termasuk saya..hihihiihi...

apa agi nak cite eh??? erm...oh ea,
semalam ada potluck sambut raya kat opis,
ai buat mango snow pudding..wahh gitu...hahaha
dapat resepi kat tenet, tp sume dok wat strawberry..
so aii twist the recipe letak mangga, sbb kat umah da der mangga nye..

Alhamdulillah..ramai yang cakap sedap,
siap di sebut2 smpai balik lagi..
siap suruh buat lagi len kali...ehehe...suka2
antara yang abis cepat jugak lah..

perangai aku..aku suka bawak/buat something yang baru,
aku xkan bawak mende yang aku penah bawak, huhuhu...
macam, aku da penah bawak kek cekelat...
so kali ni aku xkan bawak kek cekelat lagi...
its the way i learned new recipe...

keje kawen??
tinggalkan beliau di belakang untuk sementara waktu..
i dont want to stress myself even more..
hari rabu ritu smpai dapat mc cos i'm giddy and vomit..
kukuku...bila ai cakap ai pening2 and muntah2
sume da macam, what??? what happen?

weih...i have done nothing wrong lah...
apa la, keje nak berburuk sangka je...
nie result sbb tooooo stress, nak2 lagi ai ade
migrain..memang cantek sangat la kan..

tp doc pelik...kenapa aii slalu giddy and vomit..
selalu sgt, kalo ai g klinik..
antara giddy and vomit x pon diarrhea..
sbb flu, sekali je kot..

so ritu, doc amek darah...banyak gilakkk..
test blood pressure, ok..
test kencing manih, ok..
then my blood kne anta g lab tok test if darah kurang..
ai da, damn u doc..kalo darah ai kurang u kurangkan lagi
darah ai...manyakkk kot dia amek, hahahah....

ai da pelik ngan dat doc...padahal ai da cakap ai ada migrain,
lately ai stress..tp dia still dok pikir ai ada penyakit pelik2..
end up everything is normal..tp result xkua lagi,
ne taw kot memang betol darah ai kurang...haru!!

harap2 ai sehat la ea, and that giddy vomit thing tu
cos i too stress and kurang makan je..bukan
sebab berpenyakit..





Photobucket