si comel n si ensem

Isnin, 10 September 2012

salam sejahtera, mata x boleh kering, dari semalam asyik menangis. Orang yang memandang, orang yang mendengar mungkin x paham. Hanya hati ni je yang taw, hanya hati ini yang merasa pedih dan perit. Hati ini juga yang kecewa. Namun apakan daya, kecil hati hanya di simpan sendiri. Sapa la diri ini nak meluahkan kata..biar lah Allah swt y menentukan segala, diri ini x betah menongkat diri, agar teros berdiri. Kaki ini longlai, x kuat lagi melangkah. Memaksa diri agar impian hati terlaksana.. Biar la diri ini terus berteleku disini. Diri ini x kuat. X mampu lagi nak mengejar mimpi. Walau aku berusaha dan terus berusaha untuk mencapai nya, tangan xpenah sampai. Cukup lah.. Hati ini xmampu lagi. Cukup la.. Aku x ingin teruskan lagi. Ya Allah, andai ini anugerah.. Kau buka lah hati aku, agar aku bersyukur dengan anugerah mu ini. Ya Allah, andai ini ujian.. Kau tabahkan lah hati aku, agar aku kuat menempuhi ujian mu ini. Ya Allah, permudahkan segala urusanku, lapangkan perjalanan hidup ku.. Hanya pada mu tempat ku mengadu.. Photobucket