si comel n si ensem

Khamis, 22 Januari 2015

Blogger sombong

Salam sejahtera...

Sape la blogger sombong yang di maksudkan tu kan.

Maap le. Kita Bukan nak mengata orang. Tak Baik tau cakap orang sombong macam kan sendiri tu bagus sangat kan.

Tak tak, jangan salah paham ea.

Kita maksudkan diri kita sendiri.

Sebab nye, kita ni Punya masalah untuk membalas komen kwn2 Kat blog. Juga mengkomen blog kwn2.

Bukan kita tak komen bermaksud kita x Baca komen Kamu2. Bukan kita tak komen bermaksud kita tak Baca blog Kamu2.

Kita Baca...tapi masalah Cket yang komen mengomen ni. Kadang kita tengok ada orang komen kt blog kita,kita nak balas Tp tunggu bukak kt pc sebab pkai tepon ni bercinta Cket nk balas komen. Bukan tak Boleh,Boleh tapi renyah.

Konon pakai pc la senang,last2 Lupa. Nak komen kt blog kawan2 pon mcm gitu la jgk.

Rasa dah penah Tulis Pasal ni kot dulu.
Kita diam Bukan bermaksud kita sombong ea.

Sorry sangat.