si comel n si ensem

Rabu, 11 Februari 2015

Pakai baju tapi nampak corak bra

Salam sejahtera...

sebenar nya Malas nak cara Hal orang berpakaian ni sebab kita pon belom sempurna. Tp Satu ni je nak cakap... Harap2 diri sendiri tak macam ni.

Sekarang ni tengah hangat pesen baju kain lycra kan. Contoh jubah muhaya. Paling senang..Bukan nak cite Pasal jubah muhaya pon. Banyak yang dok buat baju macam tu. Jubah, baju kurung kembang payung. Sama je...semua jenis kembang bawah.

Baju tu bagus dah.. kembang bawah. Cover bontot. Alhamdulillah.

Baju x jadi masalah. Yang jadi masalah nya bila badan yang bersaiz L tapi pakai saiz S. Ok je sebab kembang bawah so tang bontot masih terpelihara.

Yang jadi masalah tang atas. Pakai bra lace2. Tang atas biasa dia bercutting cikit kan. Ha..sendat disitu. Maka ternampak lah corak lace bra berlekuk2. Hmm....

Belom lengan kfc lg. Ok. Abaikan tang lengan kfc, kita nak cerita bonjol2 Kat Depan tu. Kata kan la tang lain sume ok, lengan kfc xde, bontot cover, Tp Kat situ.

Bukan x Boleh pon, mesti yang annoying plak Sat g org nye baju pon nak kecoh kan. Tapi at least tudung tu, labuh kan sikit tutup bonjol tu. Tutup lace bra tu. X payah nak rebel kne pakai tudung sampai pusat, x suruh pon. Sekurang nya setakat tutup tang tu. Aku yang pempuan ni pon sakit mata tengok.

Haihh...

Bukan salah baju, salah si pemakai Lupa saiz sendiri.