si comel n si ensem

Rabu, 11 Februari 2015

Sebab pisang

Salam sejahtera,

Puas pilih tajuk mana yang sesuai. Memula pilih teraniaya, sabar lah..nikmat Allah pasti menyusul. Waahhh... Macam islamik sangat entry nye.

Kendian nak letak tajuk di aniaya pakcik jual pisang. Eh, kang jadik viral plak. Isu viral ni Bukan bley di buat main sekarang ni. Last2 pilih tajuk sebab pisang je. Kesian ko pisang...

Al kisah nya....


Tengah hari tadi, lepas tapau nasi, p la beli pisang goreng. Mintak rm3. Dapat plastik aku macam, eh.... Ni rm3 ke rm1??? Haaa...ni yang mengundang carutan dalam hati ni.

Pisang potong tengah, slice plak 3. Jadi sebijik pisang dpt 6. Nipis, sampai crunchy pisang tu..sikit lg nk jadi kerepek. Jual 3 seringgit. Ha...sebijik pisang rm2. Aduiihhh....Sedih Betul, ni nak aniaya orang ke apa ni?? Terus laju2 cakap tak nak beli dah...sampai mati!. Heh... Biasa la orang pempuan kang over sikit. SAkit hati tau, nasib tak nyanyi lagu SAkit nya tuh disini. Haaaa...

Eh, SAkit2 pun tengok2 kang dah Lupa p beli lagi...sampai mati konon. Biasa la, orang pempuan kan mana tau serik. Huh...

Naik opis, tengok ada satey.. Alhamdulillah, lepas kena aniaya Pasal pisang Allah ganti balik dengan yang lebih Baik..Dapat satey, yeaaayy. Alhamdulillah, alhamdulillah...

Time kasih buat yang membelanja...