Our lil crib : susunatur kabinet dapur
Salam sejahtera... Tetiba je terajin nak update pasal rumah. Deco2 rumah semua. Xleh nak update semua sekali gus sebab setel kan sikit2. Ye lah.. beli umah subsale duit byk habis utk repair je.. deco kne la setel sikit2 pakai duit balance belanja bulan2, hew3.. ni nak beranak pulak. Duit belanja tu lah nak beli barang baby, nak mendeco, nak beli pape2 kehendak hati. Memang gini, xnak susahkan husband. Benda kecik2 tu pakai je duit belanja sendiri. Walopon husband da ckp. Tu duit belanja ayg, ikot la ayg nak buat apa dengan duit tu. Beli pape yang ayg nak. Tapi...tetap bukan untuk diri sendiri. Tak sanggup la nak bia husband setel semua. Kan?? Kita orang pempuan gitu la.. bia la husband cover cost besa2, mcm kos renovate umah, kos beranak. Kos kecik2 ni, kita cover sendiri la... Ok back to our main purpose.. susunatur cabinet dapo.. Lain belalang lain padang. Lain orang lain citerasa. Gitew.. taste aku. Aku x suka banyak2 benda atas kc. Semaks mata memandang. Nak ce...