WP : checklist april and may. progress so far

salam sejantera...

dah minggu ke tiga di bulan 5 baru nak update checklist tok bulan april. ngeh ngeh ngeh.. biasa la..lately mcm kurang mood nak berblog. sekarang aku paham nape sesetengah org tu time awalan rajin nau update belog, ujung2 dekat2 nak nikah makin xde update. stress...xde masa...xde mood. semua sekali lah. eh...tp ada je yang rajin update. pagi sebelum nikah pon sempat update lg...tu memang respek lah.

so mari lah kita tengok update tok bulan 4 jugak bulan 5.

april checklist.

deco hantaran - done (beli je, hias nt kakak yang buat)

doorgift =

1.bunga telur - done booked 100 kuntum(hujung bln 6 siap.)
2.paper bag - done
3.beg bunjut budak2 (tunang ai bagi nama) - not yet
4.jar - done

may checklist :

hantaran dia : cincin - not yet (masih mencari)

kad kahwin -booked (dah settle pilih design,tunggu dorg hantar draft kad je)

sampin - not yet (aku nak dia pakai sampin peach gold, dia nak sampin hitam silver-punya percanggahan di situ)

hantaran dia : sejadah dan tasbih - not yet ( belom jumpa yang betul2 berkenan di hati)

hantaran aku : telekung - not yet ( belom rasa nak pegi carik lagi)

hantaran aku : kain pasang - not yet (aku nak kain batik sutera boleh???)

kasut nikah aku - not yet (susah jugak eh nak carik kasut wane putih suci bukan kasut nurse tuh)

hantaran dia : sling bag - done (sepatut beli bulan depan, tp sebab aku stress and need shopping therapy, aku beli bulan nie...sekarang kopak, jom gelak kan diri sendiri..hahahaah)

ujian hiv - not yet (nak pegi 27/05/2013 nie tapi x pegi wat appointment lagi.)

nampak macam sikit je yang dah done. tapi sebenarnya banyak. mcm barang2 tok bilik pengantin dan dessert korner aku x masuk dalam list. itu beli time kuar dating, kuar jalan2..ternampak, ase nak beli..beli, hehehe. byk wohh...cuti wesak day nak balik kelantan. rasa mcm x muat je camry MIL ambe...huhuhu.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan