mengimbau kenangan

salam sejahtera...
entry nie maybe a lil memeluatkan cket..
saje je nak mengimbau kenangan, write it up supaya memori itu x di lupakan

kesahnya last Saturday,
si dia dtg amek awek dia nie g dinner..sambil2 lepak jea..
saje borak2, g old town white coffee je pon. erk..lepak2 ke?
ase melantak paling utama, pastu borak2...borak borak dan borak.
memula pasal kenangan lalu...

he always said if not because of me, he may still single til now. lol..... low kompidem toii...
aku cakap la,ada je beberapa orang yang berminat ngan dia masa aku ngan dia mula berkenalan dulu,
tu pon my afford hokey..bukan perigi mencari timba ea!!!
nie kesahnya si ikan koi menari riang dalam kolam mengharapkan di pancing...giteww....
aku yang memula menghulurkan salam perkenalan. sms dia dlu,
well sebenarnya dah lama ok simpan nombor dia tp x berani nak sms sbb takut dia ada awek.
kang kena serang matik aku....

masa tu aku rapat ngan sorang budak laki nie...satu branch ngn pakwe ai masa diploma dlu,
kat dia aku tanya if dia nie ada awek ke x..masa part nie memang kitorang gelak mengekek2 lah..
kelakar pon ada bila ingat balik. bila ada yang cuba kacau line,
cuba interrupt usaha kitorang tok mengenali diri memasing kan..

dia cakap la, dia kasar... cakap memang stok membahan jea,
mana ada pempuan yang tahan ngn dia, sebab tu xde sape nak kat dia. i was like,
no lah..masa tu ada la few yang cuba memasang strategi tapi aku lagi pantas...
zaaassss gitu. hahahah...

borak2...until part dia nak proposed aku, teros dia tutup mulut aku.
stop r....sampai situ jea, xnak dengar. hahaha...
kelakar okeh..dah 5 tahon tapi masih malu. comey je pakwe saya nie...huhuhu...

kesahnya....
masa tu ngah final exam, aku ajak dia study sama..ok la. pastu cuti hari buruh.
kitorang decide tok cuti dari study, aku just lepak kat bilik jea...otak mau rest jugak hoiii.
tapi kitorang masih sms la, biasa la tu kan, ehek... cakap pasal apa eh,
oh...dia cakap dia baru lepas sapu bilik. then aku pon cakap la.
wah...bagus nya... gedebak gedebuk (malas nak describe). dia ajak aku kaple..ayat skema.
hahahah...aku bantai gelak jea... teros dia cakap,
jawap r...dah malu gile dah nie,ase nak g benam kepala dalam tasik jea nie.
hahhaah... gelak gelak gelak...comey jea.......nak benam kepala lam tasik.

so, that why la bila smpai part tu dia teros tukar topik, sambil tersengeh malu malu.
aiiyyooo.... but yeah...sometime, we need a time to blabbering about anything..
just to release tension. talk and laugh.. bley merapatkan perhubungan jugekk...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan