si comel n si ensem

Isnin, 24 Jun 2013

tragedy june

Ekceli, entry ni da lama...da sminggu pon...

salam sejahtera...

kita letak tajuk perbincangan kita hari nie sebagai tragedy june lah. well, mende nye berlaku semalam tp hari nie baru nak menulis sebab tunggu cool dowb dlu baru bley nak cerita. takut kalo cerita time panas kang ayat yang keluar pon panas jea...

macam mana nak mula yeh?

berminggu dah. berminggu dok syak. ada lelaki dalam rumah. berminggu. tapi kemudian positifkan diri. bau rokok, tapi ingatkan budak rumah tu la merokok.

semalam, xtaw macam mana. nekad. nekad nak pecah bilik budak rumah. jangan marah cakap aku x taw jaga privasi org. tp sebab dah lama, aku pecah niat nak carik rokok. kalau betul rokok, lantak la.. just pesan jgn hisap dalam rumah. aku takut ganja, sebab bau pelik..bau busuk daun terbakar. busuk. kang kalo kena serbu x pepasal semua dalam rumah kena naik mahkamah.

lain yang aku carik. lain yg aku jumpa..terkejut beruk aku weh... terus menjerit aku. sepantas kilat lari keluar rumah. laju2 kunci grill. x lama pastu keluar laki lengkap berbaju. nak keluar x dapat. padan muka kau.

aku masa tu memang mengigil2 la. terus call tunang suruh naik. masa tu dia ada kat bawah. memang smpai habis suara aku, memang aku jerit kat situ jugak. serius. aku terkejut, aku takut.

sungguh aku x sangka budak rumah aku bley sembunyikan pakwe dia dalam rumah. bukan sehari dua, dah sebulan rupa nya. ngeri gila bila ingat balik sebulan ada lelaki yang x di kenali dalam rumah.

nak menangis rasa. kitorang x report polis. kitorang x report jais. tp kitorang halau budak rumah aku tu keluar. kitorang suruh dia kemas barang keluar masa tu jugak. kitorang xnak amek risiko. kang x pasal benda lain plak yang jadik.

semalam, aku duduk rumah sorang. mengigil2 aku keluar bilik. terasa2 lagi ada orang kat rumah. trauma rasa..serius takut.

nasib baik Allah lindungi lagi aku. lindungi kitorang dari menda buruk.

tp semalam. akak kat opis tegur pakai apa kat muka, muka nampak licin. wahhh.....pandai amek hati yeh. hahahaha. padahal lately mcm kurang cara kat muka. kurang ber-scrub,mask bagai. pastu semalam aku just tepek bedak jea. selalu lepas solat aku pakai foundation ngn bedak. tp semalam malas. sekali akak tu puji..teheee...bright up my day lah u sista....

Maybe sbb nie kot.


Walo pon lately sgt stress. Pastu malas nk cara pasal muka. Ea malas. Dulu rajin sgt mask ngn scrub, skang tadop.
Huu...but my face not in best state pon senaq nya. klo tgk dekat2 bley nmpk bintik2 merah jerawat mcm ruam kat tang
Pipi tepi hidung tu...sighh...acane, malas sgt. Owh, maybe seri penanten kot...ecehhh...

Luar senyum. Dalam gelora. Ada seri lg ke? Sighhh... Xmo jadi bridezilla kn? So keep smiling..uhuk huk huk