si comel n si ensem

Rabu, 2 Julai 2014

Mom2bee : puasa hari ke empat...

Salam sejahtera...

Dah 4 hari kita pose kan. Alhamdulillah...3 hr lepas dpt di harung dengan tabah.
Wahh...dengan tabah ko. Hahaha, xde la... Masih kuat untuk puasa, alhamdulillah.

Memandangkan masuk trimester ke 3 ni aku x berapa nak boleh makan malam, nanti muntah
Beria keluar abis sume makanan.. ingtkan bulan pose ni ok la, dah siang x makan kn. Sekali sama
Je..ai is lembik. Bukak pose pon makan ciput je...acane nk tahan ni....

Xpe, kita cover time sahur. Sekali sama je... Abis je suapan terakhir terus lari arnab (laju2) ke toilet..
Abis melambak nasi sahur. Ayoyoyo....bertabah je la. Setakat 3 hr ni alhamdulillah masih boleh bertahan.

Tp hr ni...doa banyak2 dalam ht. Tuhan je tau... Dah la makan sikit gile, muntah plak tu.harap lepas tu
Topup ngn buah kurma je. Pg nie meeting plak.. naik turun tangga tingkat 3. Abis meeting kne jalan kaki
Jauh gile. Ya Allah... X larat sgt, mengigil2 satu badan.

Masuk opis orang belakang plak memekak, siap berdiri tangan melayang2 kalah ahli politik, padahal cerita pasal ikan kat pasar je pon. Ya Allah, berdenyut2 kepala...ngn nak muntah semua.tahan je la...
Kuat la, kuat la, baru hari ke empat...xnak tinggal pose...tolong kuat.

Oh, acane ngn baby A?? Alhamdulillah..rasa dia ok kot.. elok je aktif senggol ummi dia.. kiri kanan kiri kanan
Perut bergoyang..siap bergegar2 mcm tengah melompat pulak. Protess x dpt mkn ke apa budak ni???
Tp bila petang...dah lagi setengah jam nak berbuka, kalo pegang perut alahai..lembik je... Cucukcucuk, lembik
Je...dpt je makan tros keras balik, amboiii..berlakon betul budak ni....