Xiomi redmi note 4G percuma dari maxis

Salam sejahtera..

Hati manyak munge munge dapat telefon best free.

Apa best bye dapat tepon xiomi ni? Lain la dapat Samsung note free ke, iPad mini free ke, kan?

Ohoii...barang free, apa pon best.

Tapi xiomi redmi note ni tepon yang memang best.

Apa banyak best la aku tulis.

Sebelum cerita kenapa xiomi redmi note ni best, kita cerita dulu macam mana maxis boleh bagi tepon ni free kat aku.

Bukan. Bukan. Bukan sebab entry advertorials. Bukan untuk mengampu aku supaya memuji maxis melambung lambung. Bukan juga aku di bayar beratus.

Al Kesah nye lama dulu. Kenapa lama? Sebab aku nk make sure tepon ni betul2 best ke tak. Ikhlas Dari hati.

Berbalik kepada persoalan kita.kenapa maxis bagi free. Ikuti perbualan di bawah :

Operator maxis : ea cik, apa yang saya boleh Bantu?

Cik azian. : saya nak buat penutupan akaun maxis saya. Erk...close akaun.

Operator maxis : boleh saya tau nape cik nak tutup akaun?

Cik azian : erk..saya pindah ke semenyih, xde line.

Operator : Erm.. X sayang ke nk tutup, dah lama pakai no ni, Dr 2011 lg kan???

Cik azian : tu lah, nk buat cane line xde.

Operator : macam ni la, apa kata saya bagi offer monthly rm28 utk 200 min call, xxx SMS Dan kita bagi telefon xiomi redmi note secara percuma.

Gitu la Kesah pendek nya.line lama aku pakai Broadband rm68/ month. So lepas gedebak gedebuk bersetuju bagai lepas 10 hari muncul la adik gdex wakil maxis hantar telefon tu.

Memula amik dengan niat nak bagi akak aku, sekali macam best pulak lahai tepon ni. X jadi bagi, muahaha.

Gitu menjaga customers nye maxis ni, x mcm brand satu lg tuh. Ni untuk main number aku. Pakai Dari 2008, ritu aku nk pegi tukar plan sebab konon nk upgrade la..loyal customer ni.

Skali bila tukar plan abis sume speciality hilang. Pakej offer best2 tu untuk new customers je. Hohoooohoi...memang mintak customers lari ni. Ni yg buat rasa nk tukar pakai maxis ni.

Kawan aku penah dapat cheque Dari maxis lepas dia tutup akaun dengan maxis. Maxis refund balik balance sen yang terkumpul selama dia dengan maxis tu. Dapat dekat 2 ratus la jugak.

Lepas la beli jubah calaqisya tuh.

Best ke idok hang habaq mai. Memang mengundang rasa nak tukaq pakai maxis lepaih tu hasut segala kaum kerabat sahabat handai rakyat jelata sekalian untuk pakai maxis.

Dah ni awat p cakap utara plak ni.

Eh...panjang pulak. Tadi kata nak cerita apa yang best dengan xiomi redmi note. Sambung nanti la ea.

Kalo korang nak tau paper pasal maxis tepon je operator dorang.

Dail 123 or bley ke laman web dorang @ www.maxis.com.my

Ni bukan entry berbayar Dari maxis. Ni entry ikhlas Dari hati.

Cekidaut..

Eh. OK bye.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan