si comel n si ensem

Ahad, 1 Mac 2015

aathif dah makan pancake

salam sejahtera....

tadi...tadi kan, huihh....

berderau darah ummi. abah si aathif nie tinggal sekejab je dia boleh sampai capai pancake abah nye..
geram sangat tengok gebu gebu ea...

ummi masa tu kat dapur preparekan puree aathif. sekali dengar abah terjerit jerit kat bilik tv. memang ummi laju2 la pegi dapo..dah kenapa la dua beranak ni. dak kecik nie elok je gelak2 hepy. abah tunjuk pinggan pancake. ya Allah, macam kena gigit tikus. memula ummi persoalkan la jugak,
nape abah letak pancake tu dekat aathif. sebenarnya dah jauh dan x expected dia akan dapat capai sebab dia x boleh kedepan lagi..gear gostan boleh la.

sampai sendawa lak tu..urut dada ummi. ye lah dalam tu siap dengan teloor, garam gula. pastu ummi tak pakai milk biasa, ummi pakai buttermilk...haih la anak. nasib xde reaction pape..kot kua rashes ke. geram je..kita betel2 kat dia, dia boleh gelak pulak tu. ummi bagi dia makan pon xnak sebab dah kenyang makan pancake. lepas tu pandai lak tu..makan belah dalam yang lembut gebu tu...tskk....


nie la culprit nye...goda anak ummi ea???? ha..nampak je hodoh cam nie..gebu lembut persis mcD punya ok. memandangkan lepas pegnen dulu dah tak makan mcd. lepastu boikot pulak..sampai sekarang still dok boikot lagi. bukan sebab jewish bla bla bla...tp sebab mcd is soooo unhealthy.


dah kena marah terus tido sorok muka.. eeiii... tau takut. gelak2 senyum comel tak nak bagi ummi marah.


ondaway nak p akikah anak kawan office..sekali gila nye teruk jam..last2 tak jadi pegi la, nie kalo sampai je dah kol 4.30, orang dah kemas sume dah...

banyak kot dok selfie ngan budak nie..sekali bosan barangkali.. nah dia bagi senyum ngenye kat ummi. bagi ummi stop selfie..muahahahaha.







Photobucket