si comel n si ensem

Rabu, 1 April 2015

Keadaan batuk aathif

Salam sejahtera...

Nak update pasal batuk aathif. Hari ni rabu, ok. Isnin hari tu last day aathif mkn antibiotik.

Balik keje dah pesan siap2, nt buang botol antibiotik tu. Ummi tak nak tengok.

Sabtu ahad hari tu, ummi siap2 pesan kat abah. Bagi time ummi tak de. Masa tu la tetiba ummi g mandi la, apa la. Bukan tanda protess Tp ntah la, rasa nak tumpah air mata.

Ummi x salah kan sesiapa. Semua pon inginkan yang terbaik Tp masing2 punya cara mungkin berbeza. Biar je la..

Hari ni aathif masih batuk. Pakej kahak. Sebab nye lepas dia batuk mesti dia senyum2 menelan, haihla ank.

Mcm teruk dari biasa. Ummi sapu2 minyak panas kat dada, kat belakang. Bagi susu. Aathif batuk smpai Xnak susu.. Dia mcm nk cepat2 bangun sbb kahak byk n mcm susah nk bernafas. Ummi dah rasa berat hati nak g keje. 

Semoga aathif cepat sembuh