off wedding issues : produk review : loreal white perfect laser

salam jumaat....(erk...entry ni di tulis jumaat ritu..)

eh, patut hari jumaat post pasal tazkirah2 cket kan.. xpe la..post pasal kecantikan plak even diri x brape cantik pon.. da lama ase x post pasal kecantikan nie..

klo bace post aku yg lepas pasal review produk ke pasal kecantikan ke mesti taw muka aku ada masalah jerawat yang...xde la teruk mana, tp dia naik kat certain kawasan jea, silih berganti..pastu berparut...hitam. sakit hati oh tengok muka sendiri..

before nie, aku pakai loreal revitalift white, lama jugak la nak hilangkan jerawat tu.. tu pon dengan pertolongan bio essence bird nest sleeping mask and marvel gel dari ginvera, tiga2 nie mabeles..tp di sebabkan sikap tawadduk aku kurang, so result dia so so je la.. eh...still ok, jerawat da kurang..parut makin light, tp jeragat maintain.. pastu start pakai sun block cosmoderm, nie pon mabeles jugak...suka oh pkai sunblock nie, x caye?? ce try.... seiring (??) dengan masa, jerawat da xdok..wieehii.. i is soooka...

pastu cream revitalift white aku da abis, aku dekat sebulan kot xpkai any cream or moisturizer, tebiat gile perangai, mentang muka da elok cket. aku bantai pakai cosmoderm ngn bedak jea, tp cosmoderm tu best...xpakai mosturizer pon mcm da cukup...complete sume dah... pastu elok plak loreal kua produk baru, loreal white perfect laser, kengkonon bley puteh ngn ilang segala noda kat muka la...oh, teruja... teros beli, tp x beli serum....sebab masa tu serum nano white ade agi. eh... serum nano white pon ok jgk..best jugak.


nie da sebulan pkai white perfect laser nie...sbulan lebih kot.. parut makin kurang, tgl yg degil pon da light2 jea.. jeragat yg keras kepala pon da brown dh...da light jugak pori2 memang...ehhmm...mmg seronok la, kecik smpai almost x nampak dah akak2 kat opis pon tegur, even xde mekap pon muka nampak smooth jea... erk..tp xde la licin mcm kulit telo tuh..still ada lg, cuma better than before la..

tp ok la, aku pakai pagi jea...lepas semayang zohor x kuasa aku nak tepek balik, kekeke...sebab aku malas nak colek boh lam bekas kecik travel tuh.. nak angkut jea bekas loreal tuh, oh...tidak,berat... lepas zohor aku tepek cosmoderm ngn bedak je...hui hui hui....

yang x best dengan loreal white perfect laser nie??? da tengah hari gitu...dia wash away my mekap, klo tengok muka aku mcm xpkai pape...segala bedak segala cosmoderm mcm xde.. kalo biasa aku pakai cosmoderm ngn bedak jea..elok jea smpai petang pon ada lagi.. tp xpe la...sbb muka still nampak smooth, so xde mekap pon ase konfiden je..

pastu x suka sebab...terperasan ada line tudung mcm kalo muka burn tu, ala...kang kalo kita pakai tudung, dok sepanjang hari kat tengah panas, pastu bukak tudung..nampak la muka belang kan??? ha...lebih kurang cm tu la, walo pon x ketara sangat tp still bile perati2 nampak la belang tu...why la????

padahal aku xde la exposed kat bwh mentari banyak sangat, sbb pc??? eh...sebelom nie aku pkai cosmoderm je pon, elok jea... xde belang pon...tp sbb x beza sangat tone kaler dia tu..so ok la, sbb muka licin kan...so pejam mata je la...hahahaha....

p/s: muka aku pantang kena puji...pastu mesti naik jerawat... dah ko pehal muka???????????????????

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan