36 day until our engagement day : tgk hari...cincin sbentuk pon x beli lg..

salam sejahtera...

hari nie bad mood. sangat2 bad mood. semalam da nangis, hari nie ase nak nangis lagi.. nie baru nak bertunang blom nak kawen lg..

aku dah cakap dah. kalo mende aku cakap tu jangan la bantah, boleh x sekali sekala pertimbangkan. nie x..nak ikot kepala dia jugak. dah macam nie.. aku la yg geram. aku la yg sakit hati...

pasal cincin merisik ngn tunang nie..

kitorang nak amek ngn member dia jea, sebab dengan niat nak kurangkan kos dia, boleh la dapat harga member2 kan. selain tu bley tolong bisnes member jugak kan walopon ptolongan kitorang nie bukan di perlukan pon...kawan dah kaya.

yang aku hangin, awal2 aku dah cakap ngan dia. g la bincang ngn member dia. settle la awl2..xnak, xpe...kawan dia tuh bukan nak lari jauh2 pon. ok, fine!!! positifkan diri...ikotkan je la.

beria suroh pilih mana yg berkenan kat fesbuk kawan dia. pilih byk2 cket so nanti g tengok cam ne. aku pon pilih la,siap save kan gamba lagi nie....

sekali semalam, kawan dia kata xde on hand. kira pilih satu, bagi saiz tunggu siap. yg ada on hand semua buroks. geram.....sangat. kalo awal2 taw cam nie kan senang...boleh pikir cam ne, nak g survey kedai je ke mcm mana ke. nie dah lewat2 gini baru kalut dok tanya aku cam ne. sakit hati ok!!!!!

memang aku menangis beria r semalam. dua2 pon sengal...sekor harapkan member, sekor bizi manjang xleh cakap terang2 cincin tu kne tempah xde on hand. hangin jea aku. ko ingat sedap ke aci tengok gamba je pastu tempah...pastu kalo x puas hati pon nasib la. kalo gamba stok pakai dslr clear gile xpe la jugak.

sory aku cerewet...cerewet gile!!! kalo setakat nak pakai sendiri wat koleksi ke hape aku bley konsider lg. and kalo cakap kat aku awal2 macam nie macam nie..xpe jugak la..aku bley konsider. kalo aku xnak xpayah aku susah2 sepanjang hari dok hadap fesbuk nak save gamba satu2. sekurang2 nye dah ada dalam mind aku mende nie nak kena tempah...xleh tengok on hand..eeiiiii...sakit hati gile!!!!

pasal pelamin nikah...

aku ada dua pilihan sekarang nie. satu kat kampung, satu jauh cket la.. price wise is ok to me, tapi bila ada yg kondem mcm2...memang aku hangin. mekap nipis. pelamin x lawa.. serius...ase nak nangis jea. taw komen jea...sume benda aku kena settle sendiri. tolong lah... kalo xnak tolong aku, jangan kondem apa yg aku buat. kalo rasa diri sendiri pon xmampu jangan nak harap orang lain akan buat ikot cara kau. kalo kondem mende yg masuk akal.. aku boleh terima, nie....

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan