40 day until our engagement day : half day before new year.

salam sejahtera.....

Entry lama...
sepatutnya post nie semalam, tapi x sempat, hari nie baru dan nak menaip.. keje dah siap, hekkk 31hb ritu ramai yg dapat half day kan? ke ada yg x dapat half day? aku dapat..hehehe so kita guna kan lah sehabis mungkin peluang yang ada neh kan..

masuk opis dah lambat, dekat kol 10 kot, supposedly kalo masuk lambat, balik lambat so that x kena potong gaji. tapi selamber je kua awal jugak, hehehe...excited neh.

kua jea terus tuju tailor baju tunang aku, jumaat sebelum tu dah g fitting which is fit gilerrr.. so mintak dia alter, isnin amek. tapi pegi isnin tu akak tu cakap baju aku tengah otw, dia suruh datang balik kol 2. fine ah......

tanya akak tu ada x baju melayu lelaki kaler light peach yg match ngn kain aku. xde... so ke wisma yakin. bnyak kedai baju melayu. ada kedai ali omar yunus, tp x g situ sebab malas nak ke belakang, so carik kat omar ali. ada kaler, pakwe try pakai, ok ngam..bincanf2 cket decide tok beli je kat situ, malas nak survey2 dah.

pastu jalan2 nak abis kan masa, carik inner neck tok pakai masa tunang nanti jugak. amek dua kaler satu lilac gelap kot, satu cream..murah jea. yg lilac gelap tu ada awning, yg kaler cream xde awning. tp senang nak bagi muncung...totally love. hehehe.....

pastu g bunga reben beli batu swarzoski (gane la eja). eh..sebelum tu g klim craft kat belakang jakel beli pearl, saiz kecik ngn sederhana. kat baju ngn tudung aku ada pearl ngn batu jea, hehehe... malas aku nak bermanik bagai.

owh, ke kamdar jugak beli kain backdrop purple...so kain backdrop ada kaler putih, light blue ngn purple. fuh...memang macam nandek dah....hahaha. sume kaler ada kat pelamin aku.

lepas settle g balik kedai tailor aku, fitting..ok la,tp sooo not me. aku kan suka pakai baju gedobos gedobos. aku dah macam, ala......memang la cun cantik dari sebelom nie, fit gile sampai bley nampak aku nye tulang kerangka yg diaphragm kemende tuh. x puas hati, aku nak longgar..huhuhu... tapi amek jugak, malas nak suruh alter lg sbb dia bukan jahit kat situ, kat gombak. beli butang baju melayu pakwe jugak.

Sume berlaku area jalan tar saje...

terus balik sbb nak g usha rumah lak. ke kajang kito carik kerobau..eh, carik umah.. pusing2, kua masuk kawasan perumahan baru. teettt...terus berkenan kat yg itu. nak tu, nak tu... tp si pakwe x call lagi org tuh tny rege umah cam ne. beria je nak skali atas 400k. mampus!!!

dah dapat kontek nama sume, g tesco beli barang dapo cket..maka balik la kami dengan kepenatan tp hepi...

balik test2 skali lg baju, terai dok tersimpuh kot nampak mcm nangka ke apa..ok nampak biasa. try pakai shawl yg aku buat tu..fuhh...nasib baik aku buat tudung besar. saiz XL kot, haha..eh x la..tp besar la.. labuh dia bila di tarik2, di bega bega..cun2 atas bontot. ok la kan..nak tutup belah atas yg fit gile tu jea..sume tulang belulang kua..

tunjuk gmba aku da pin2 lace, pakai shawl..cm ne rupa dia..komen dia, xde guna aku boh lace kat pinggang sbb da tutup ngn tudung...siap bagi cadangan tok naik kan cket tudung tue, masih menutup dada tp... tgk la nanti.....

selasa kua konon nak g tengok cincin ngn member pakwe. sbb kawan tu jual emas. bley r dapat murah cket kan. skali rupa nya dia kte before kol 11. pakwe lak dengar after kol 11. sabar je la... g makan je la kat ichiban ramen. masuk watson beli vitamin yg mengkopakkan duit aku. pastu balik...

pakwe sambung bawak mak dia g beli barang2 deco tok hantaran dorang...lamaaaa... sampai ke malam.

k la, nak cakap tu jea...
entry boring.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan