WP : meeting with photographer

Salam sejahtera...

Lately, mcm x ramai dah kawan2 kat bloglist update blog memasing. My life pon bosan je sbb xleh nk
Berblogwalking. Nk kne tambahkan bloglist bru ni. Tp tu la, suka bace blog derang2 nieh. Update la
Belog...

But mmg nk update bloglist pon. Byk blog2 b2b yg menarik untuk di follow. Cuma masa nya ngak mengizinkan.

Back to cerita pasal photographer, last nite da jumpa ngan our official photog. Dia bawak contoh album.

Komen setakat nie. Lawaaaaa....hahahaha. kitorang x banyak tanya pon sebab memang dah berkenan.
Dia je yang dok bercakap. Suka tgk cara dia amek gambar. X kaku...x nampak pengantin cuba sedaya upaya
Tok posing. Nampak flow dalam storybook tu natural je. Kita yang tgk gambar pon bley feel yg majlis tu meriah
Dan harmoni. Suka sgt....

Tp memandangkan kitorang nie majlis makan2 jea. So agk risau la, sebab takut shot nya terhad. Tp dia da ckp,
Nanti hantar detail majlis so dia bley have a first draft lam kepala dia nanti shot yg mcm mana dia nk amek.
Rasa nya dia sendiri yg tangkap gambar...so hasilnya pon sama la.

Mcm setengah photog tu, dorg ad 3 or 4 photog yang amek gmb. So bila tgk every album dorang. Style nye x sama.
Tok org nie nye album, style amek gmb nye lain. Tok org nie plak lain. Mcm x consistant. Ad yg cantik ad yg x.

Ngan nizam ni tgk mcm consistant je...so ok la, en.tunang pon suka. Tunang sya cerewet hokey!! Sebab kita bayar kan.
So of kos la kita mengharapkan yang terbaik.

Setakat nie bersandarkan previous album dia. Puas hati la tgk. Kitorang harap tok majlis kitorang nt pon puas hati jugak la..huhhu.




Pictures credit to nizam zailan. Aku xtaw korang cm ne. Tp aku suka style mcm nie. Pengantin x over posing (btw ni gmb tunang, tab aku slow so xley pilih gmbr kawen). Plus x over edited. Aku suka. Smpai kan kat photog belah aku pon aku bgtaw aku xnk edit byk2 sgt..huhu.

Pada aku dia da ckp sweet begitu. No need to edit gegila...

Kalo berminat nk tgk hasil kerja dia bley bukak webpage dia : www.nizamzailan.com

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan