WP : weekend nie punya xtvt

salam sejahtera...

sebenarnya nak update invitation yang aku PM kawan2 kat FB tp kad tak scan lagi, so nanti la.
ea..aku pm. aku pm semua kawan2 aku. sebab aku malas nak create event, rasa mcm...erkkhh.
ok..aku xde ayat nak menyatakan kenapa aku tak nak create event kat fesbuk. aku lagi suka PM,
rasa mcm lebih closed. sape2 yang aku xde akaun fesbuk aku sms mintak alamat je lah.

soooooooo............amacam??, blom weekend dah update pasal xtvt weekend, muehmuehmueh.
ada sikit2 lagi benda perlu di settle kan. ada dua weekend lagi and dua2 occupied.
tetiba xtaw nak tulis apa. erm... jump tros pada apa kita nak kena settle kan. mesti!

sabtu.
1. amek bunga telor -metro kajang
2. beli kasut nikah - sebab nikah kat masjid, xkan pengantin nak pakai comfort shoe je!
3. pegi fah lean - ada sikit lagi barang nak kena beli.
4. last hantaran dia

ahad.
1. tulis nama jemputan kat kad kahwin.

untuk weekend depan plak..

sabtu.
1. amek cincin dia - sebulan tempah, sebab design yg dia nak tu xde blue topaz.
2. amek HB - dari mila @BTHO

ahad.
1. packing.

Sebelum balik nak kena pg final fitting tok baju bertandang, bila xtaw la sbb FMIL yg uruskan.
Lepas tu....yehh...lepas tu da boleh balik kampung dah.

bismillahi tawakkal tu'alallah..

dengan nama Allah aku berserah diri kepada Nya, semoga semua nya lancar... amin....

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan