TTC : ubah

salam sejahtera...

dis month masih belom berjaya untuk conceive lagi. piyed lepas 4 hari lewat. sekarang nie terfikir apa kena ngan aku ni?????

kamon la.....

baru 3 bulan kawen. nak bercinta cinta dengan suami dulu....

so korang2...

tolong aku boleh???

tamo la setiap kali tanya aku...eh, belom pregnant lagi ke???? tamo ea...aku bahagia sekarang, so tanak la dengan soalan2 korang tu buat aku terkejar2 sampai lupa nak berkasih sayang dengan suami.

tapi kalo korang tanya jugak....

terima kasih banyak2 la...

korang buat aku lupa anak tu kerja Allah. benda dalam perut aku xleh kontrol. korang pon lupa jugak. sebab tu tanya aku macam kan aku yang xnak anak.

so...

tamo tanya2 lagi key? aku nak bercinta berkasih sayang dengan suami dulu.

tapi....

tak bermakna entry aku sebelom nie sampah. aku masih tetap berusaha. tapi dengan gembira nya, bukan di sebabkan stress dengan pertanyaan korang2. ok?

Aku nak berusaha secara aman. Secara tenang...tanak di hantui dgn pertanyaan2 tu sume. Lagi kan periksa kita study tenang2, xnak ribut2 sbb nanti ilmu x masuk.

So korang jangan ribut2 ok...

Tp jgn ckp ngn aku tok rilex, awal lagi. Jangan. Mcm entry aku sebelum ni. Aku x leh terima. Aku usaha. Tapi aku tak nak di ganggu. Tanak emosi aku terganggu.

boleh tolong aku kan???

Aku tengah berusaha la ni. Tp xkan aku nak kena cerita apa yg aku
lakukan baru korang nak diam.
Tak payah la...

Nanti pon ad yg persendakan jugak. Katanya bergurau, tp korang xsedar. Gurauan korang tu buat aku sedih.

So?? Diam ok....

bila aku dah di beri rezeki punya anak nanti... jangan risau, satu dunia aku khabarkan berita tue... nanti kita sama2 buat sujud syukur ea...

nanti,
bila dah genap 2 tahun. kitorang masih lagi berdua jea. baru tanya balik key? tapi jangan tanya jea....hulur2 kan lah bantuan tok aku wat treatment kalau katakan aku ada masalah.

setakat tanya kosong jea...xde faedah.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan