masalah dengan google adsense

aku nak post something pasal tips mudah merancang masa memasak. Tapi nak tunggu bila
Aku punya adsence setel. Xtau la hari tu tukar nama blog dari gadisblur.blogspot kepada ummiawa.blogspot. Saje la tukar sbb amende la gadisblur tu kan. Tukar nama tu je..
Lps tu kne create new site plak lat adsense atas nama ummiawa. Aku ok je la, so dah setel tu aku tunggu lah dorang review..tp tadi dapat mail dia kata no content, kne fix.

Macam mana ea? Aku bukan buat site baru, aku tukar nama je...aku xreti..
Huaaa...kalu aku klik isu dah setel boleh x? Sebab aku bukak link ummiawa.blogspot.com keluar je blog aku ni...haihhh...macam mana ni

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan