88days til i put On My Ring

salam sejahtera...
bosan eh, nak ber-blogwalking sume x update blog...
aku pon malas nak update blog jugak..hehehe.
rini gagahkan diri ngapdet gak, xtaw nak cite sal apa sebenarnya nie,
tapi xpe la, cite je pasal persiapan tunang setakat nie.

malas sebenarnya nak cite pasal tunang tunang nie, nak cite pasal kawen terus
tapi cite je la kan, progress baju setakat nie? xde progress...
tailor aku janji nak datang opis last week x datang lak, menci betol..
selagi baju tu x siap aku xde hati nak g beli lace untuk letak kat baju tue.
di sebabkan baju singkat xleh nak labuhkan, so nak layerkan dengan kain chiffon.
chiffon yg sama ngn tudung. tudung dah siap jahit tepi,
half moon shawl yg besar gile.... hahahaah...puas hati aku.

so what need to done kat outfit of the day tuh, tunggu alter siap...
beli lace tampal2, letak beads segala..tampal lace kat tudung ngn letak beads jugak.
lace kat tudung sama ngan lace kat baju.. pastu beli inner neck sebab
chiffon yg aku beli tu super lembut ngn super nipis.
mengigil tangan masa gunting2 tue..jauh beza ngan chiffon kat jakel walopon harga sama,
chiffon jakel kasar cket. owh...aku beli kat osman ali.

progress pelamin setakat nie... bunga crepe nak letak kat pelamin dah 80% siap.
paper wheel lak ada la dalam 50%, platform dah ada kat umah,
tp kalo x sesuai sewa je la nanti sekali ngan kain tutup dia tue..
tinggal beli kain backdrop kaler light blue ngan kaler krim.
bantal kecik2 mcm malas je nak carik.. so mungkin xde la kot.
bantal duduk xde jugak, so sewa je la nanti.
maka nya, bila semua xde...terhasil lah pelamin yg super simple gile.

kaler scheme? toksah tanya... rainbow, segala mcm kaler ada,
tetiba terbeli kertas kaler hijau so, terpaksa letak gak la paper wheel kaler hijau.
ingatkan nak kaler purple, blue and red je. hancuss pelamin ku...

apa lagi ea.... owh, berbelah bagi sebab kena mekap sendiri,
haku mana la reti mekap tetebal nie... setakat nak mekap tepek tepek bedak wat g opis tu bleh la..
xpe la, tu pikir nanti...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan