Mom2Bee : pembawakan budak - obses pada suami sendiri...

salam sejahtera,

tengok tajuk pon tau..so xyah cite dah la ea?? hahaha...ok x? he...

org lain pembawakan budak xleh tengok muka suami kan? aku pantang tengok muka suami, terus ase jatuh cinta tok kesekian kali nye..hahaha. nak nak 2 3 hari ni baru lepas potong rambut serabai dia tu.. pandang je muka suami dah tersengih sengih...mihmihmih...

masa awal2 dulu aku mcm org lain jgk, tp xde la xleh tengok suami terus. cuma, rimas la.. xleh dok dekat ase rimas.. sekarang nie..kalo xde, xleh tido..miahaaha..padahal laki ada je kat bilik atas bukan g mana pon.

kecintaan betul, husband pasrah je serah diri kena penyek2, cubit2 ngn bini dia...geram..hahaha, eh..nie bukan geram yang 18sx tu,tp geram yang ase nak pukul2...ase nak peluk golek2 biar dia lemas..hahahaah...

husband plak jenis yang pengeli, time dia ok..ok la. tp salah cara, memang xleh sentuh..mmg x tido la malam tu... gelak je keje nye...sentuh hujung jari pon boleh gelak mengekek ngekek..x paham aku... last2, xpe la... tido pegang tangan je..mcm jalan nak lintas jalan tu... hahaha, xpo lah..janji bersentuh..baru bley tido..kikiki...

baby obses kat abah dia kot eh? tengok muka je dah...alahai comel nye laki aku, geram nye tengok..wahaha... erk, muntah korang kan...kalo org tengok laki aku, muka ketat je apa yang comel nye kan. ha ah..kalo wat muka ketat aku pon ase nak tumbuk je muka dia...tp dia ada a sweet smile gitu...hahahaha...eh, laki aku. op kos la..he's da most macho ensem comels lelaki dlm dunia, dunia aku je la....dunia korang x...

lepas tu sekarang nie...mabuk2 muntah2 xlalu makan boleh di katakan tak de dah. tapi kekadang dia buat perangai jgk.. tetiba je. tengah gelak2 huhahuhahuha..tetiba, blueeekkkk blueeekkk...

macam malam sebelum tu..aku dah tido dah..dah siap mimpi tengah dukung baby, pakai dress dr qalaqisya, tapi fokus pada heel masa nikah..ye..aku mimpi pakai heel tu. nampak x betapa aku rindu nak pakai heel, smpai termimpi2.. lepas tu tetiba tersedar.. tersedar dengan muntah penuh dalam mulut.. berlari aku ke toilet sambil kembung kembung mulut xnak terbelahak kat tengah jalan. nasib aku bukan baby, baby kuar paper tersedak susu..aku tersedak muntah...apakah????abs kuar semua pizza makan malam tu.... haih la..

smlm tengah borak ngan suami dlm keta sambil gelak2..tetiba terbelahak... ceh, mcm baby plak nak terbelahak bagai.. kuar lendir2 mcm susu tu lega..sambung borak..

baby nie suka nau muntah..penat ummi tau!!! tapi skang nie ok cket la..boleh makan dah.. xde la mcm hari tu..pandang makanan pon xde selera..sabar je la..

satu lagi yang paling obvious, aku dari kecik x suka coklat.. boleh la makan tapi..kalo cadbury tu yg kiub kecik2 tu satu kiub je sehari aku makan.. hahaha...beli cadbury kecik tu pon berminggu nak abis... skearang nie??? perghhh.... dapat coklat macam dapat makan nasi.... kalo milo nugget tu plastik kecik sekali hadap. kit kat bite 3 hari habis...siap simpan kat kepala katil lagi...nanti senang nak capai. cadbury yang besar tu pon sekejab je.. sekali makan boleh habis 3 row tu..miahahaha...pon simpan atas kepala katil...

aku xnak la amalkan makan coklat nie sangat...kang x memasal kena kencing manis...haru pulak jadi nye......

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan