dalam usaha untuk berenti merokok...mampukah???

rokok kena catu nie....




















erk.....
bukan aku la, bila masa lak aku merokok...
bakal suami hamba nie ha.....

kesedaran dah ada....
plus aku ni kan caring terlebih (queen kontrol-dlm hal nie je)
so rokok dia aku pegang, sehari dua batang je..
weekend, mengigil lah kamu..pandai2 la g mamak beli sebatang..
zolim..zolim...hahaha...

eh, nie untuk kebaikan dia jugak..
nak benti merokok kne pelan2...xleh secara terkujat,
semalam elok je kau abis kan 5 batang, tetiba hari nie kne stop teros...
mau berbuih kawan..

aku x reti lah nak wat donno mcm setengah org..
tetiba je pasangan ckp da sbulan x merokok..
seperais..seperais..tp ase mcm x ambil peduli wat hepen kat dia,
mcm kesahkan diri sendiri jea, asal sendiri senang sudah..

aku jenis yg alert...
ko tetiba diam muka cam cencorot pon aku alert..
time kua ko da sedut berapa rokok pon aku alert..
aku jenis yg aku nak org caring kat aku, so aku akan caring kat org jugak..

eh...termelalut lak...
ok, x taw la smpai bila dia mampu bertahan..
nie baru dua minggu sesi catu mencatu nie berjalan...
hahahah...

ooo....ko catu duit shoping aku kan...
meh aku catu rokok kau plak,
eh... hope mende nie x berlarutan smpai berbulan2...

eh...kalo da bulan tu, da bley kurang kan kepada sebatang dah la kn..
bulan pastu lak stop tros...bagi 2 hari sebatang lak ke.. hm.. hm...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan