Xtaw nak letak tajuk apa... (Boleh??)

nak raya nie....
mood keje kelaut..laut dalam ko, bukan main2 nye...
stok lemas terkubur jadi tukun terus...
tapi tadi sempat la jugak update report,hihihi...
update ea, bukan siapkan...malas. hahahaha.....
eh, cane nak up gaji up to the sky kalo ginih??
xpe2, boss paham....boss kedek xnak bagi gaji awal kan...
so, report lepas2 raya la saya wat ea??? hehehe...

sebenarnya xtaw nak tulis apa nie.... owh ea..

saya x layak nak menerima sedekah... hadiah is ok.... titik.

misi mencari rumah masih di teruskan...
nak beli rumah baru mcm samar2, jadi intai2 jugak rumah subsale,
xpe la...survey2 jea dulu...kalo ada, is ada la....
kalo xde kita tunggu dan sebey lagi..

da buat checklist 100 hari before tunang...aku set kan
100 hari baru start wat preparation... hahaha...
x abis2 ngan checklist aku... takut ada yang tertinggal2...

nanti up entry len lah cite sal preparation tunang2 nie...

k bye...

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan