WP : done with march now let continue with april checklist

salam sejahtera..

lately perasaan nak ngapdet blog nan hadoo...dono why. hari tu kata la bizi. sekarang da x bizi pon xde mood jugak. hari nie lagi terok, xde mood nak bukak mulut, xde mood nak senyum, xde mood nak makan...xde mood sume. nak kata due nak piyed da dekat memang mbohong sgt la kan... tengah subur nie...erk, maknya nye baru lepas piyed hari tu...

tapi mandangkan rini 1 april. so meh la kita rajin kan diri aka paksa diri hapdet pasal checklist untuk bulan 3 dan bulan 4. yang sudah berlalu dan yang akan di lalui. malas la nak buat checklist terus sampai wedding day..mesti ada yang berubah2 kan. eh...nie timeline checklist ea...bukan what to do nye checklist.

update march checklist

02/03/2013 - beli cincin dan gelang - done

09/03/2013 - 10/03/2013 - kursus kahwin - done

15/03/2013 - buat passport dan fitting baju akad nikah - (dah call akak tu, da boleh g fititng) -done buat passport tapi akak fitting hampeh, baju aku nan hado di kedai nya...

20/03/2013 - fitting baju. datang rabu...test2 baju ada alter cket - done

16/03/2013 - ke MATTA FAIR dan BBQ kat umah nenek tunang - done

23/03/2013 - food testing - done

24/03/2013 - sewa baju bertandang - deposit done

30/03/2013 - ambik baju akad nikah - x pegi amek...muahaha.

yess...baju akad nikah aku masih ada kat butik, tetiba aku malas nak pegi amek. masa kuar sabtu ritu aku diam kan jea, tunang memang x ingat nya..mende berlaku pagi petang dia da x ingat. aku memang rasa malas nak buat pape yang berkaitan dengan nikah kawen nie. memang nak kua berdating jea...da balik tu baru aku ckp ngn tunang...supposed ari nie kita g amek baju akad nikah.. tunang da kalut.. ingt sebab dia lupa so x g amek baju tu.....hehehe. memang aku xde hati nak g amek pon...nanti lah baru g amek..huuu.....

so untuk april...not much kot. start bulan may baru banyak cket mende nak kena settle. meh tgk apa nak kena buat tok bulan april.

april checklist

06/04/2013 - appointment with akak butik baju bertandang

07/04/2013 - ke nilai 3 carik bunga telur dengan paperbag

09/04/2013 - my 27th birthday. perlu ke masuk dalam checklist jugak??? bhahaha

20/04/2013 - settle barang2 tok deco hantaran dan bilik pengantin

itu jea....see antara sabtu 6 haribulan dengan sabtu 20 haribulan tu ada satu lagi sabtu 13 haribulan kan? aku gap kan satu minggu sebab dengan harapan dabtu 13 haribulan tu boleh la aku berehat2 just kua dating berdua tanpa perlu berpenat2 pasal urusan perkahwinan. harapan ea...harapan, setakat nie harapan tinggal harapan jea..kecuali sabtu ritu, tu pon aku diam kan jea...pejam mata malas pikir, nanti la pikir bila nak g amek baju tue...hehehehe.....

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan