persiapan diri..

salam sejahtera...

ea..yan tengah mempersiapkan diri.. bukan persiapkan diri tok kawen, lambat lagi...xkan dah get ready kot.. mempersiapkan diri tok kena marah ngn incik tunang...huaaaa....kena marah lagi...

well.....

salah yan jugak, sebab degil. uhuk uhuk uhuk. tadi pegi jakel..nak carik kain tok buat veil, dah bawak sampel dari kain akad nikah pon. pilih2...decide ah nak amek satu kain tu. kaler xde la exactly tapi lebey kurang la kan. sekali dah bawak balik...dah letak sebelah2..warna lain gile...huaaaa....nie nyampah g jakel nie..

baju akad nikah yan kaler peach masam, peach pucat tuh...macam pastel peach. ha...gitu la kot. tapi tengok kaler dia memang lebam la..mcm kusam2 gitu. sekali...kain yang aku beli tu warna peach yang macam orangey gitu. huaaa....kang ada 3 tone peach kat baju aku. baju peach lain, anak tudung peach lain, shawl peach lain, veil plak peach lain..huuuaaaa....


nape aku x beli sekali terus masa beli kain??

kesah nya..sebab masa tu kain cukup cukup 5 meter jea. kalo ada lebih memang aku dah beli dah. and nape aku x g carik kat gulatis jea..mesti ada kan? sebab ritu dah pegi...cuma nya x bawak sample, tapi berdasarkan apa yang aku tengok memang xde la kaler kain aku tu. and aku x suka g gulatis, sebab SA dia bongkak gile.. nyampah aii..dah la dok kat depan tu borak2, kita masuk bukan nak tanya..kita lak yang kena g kat dorang.. pastu muka sekor2 macam kita menganggu dorg jea. eeiii...

owh..aku xtaw la kot orang lain ok. kot la dia tengok aku macam org x berduit jea kan..so malas la nak melayan, mana la taw.....

p/s : belom pon abis taip entry nie..incik tunang da turun sound setepek dua, tu la...xnak dengar cakap sangat.. huhuhu....dah dia suruh pegi gulatis jugak carik wane tu. duhhh.......

Comments

Popular posts from this blog

Resepi : tomyam untuk dewasa dan tomyam untuk kids

FIRST TRIMESTER : Usaha aku lakukan untuk mengandung

Sharing pengalaman cabut gigi di klinik pergigian dr.pinky kajang

tabungan