si comel n si ensem

Jumaat, 22 Februari 2013

sepah yang terbuang

salam sejahtera...

hari nie mood kelaut lagi. oh...xde kena mengena ngn incik tunang. bila ngn incik tunang xde baru rasa mcm nie. tapi masih bersedih..menyimpan rasa. ahh...persetankan dengan rasa. macam x biasa....

biasa la...bila kebahagiaan dah di temui. da x perlukan kita.. di jadikan kita sepah. di layan kita macam sampah..eh, bukan sampah yang busuk tu. sampah kertas tu..mana orang nak pandang dah sampah kan..ada org nak amek berat kat sampah? lepas buang da x pikir kan??


Gambar gugel, edit blk pkai insta..
gitu lah...

xpe lah. kita x kisah. bila orang perlukan kita..kita ikhlas menolong. kita jujur dalam berkata2, dalam mengutarakan pendapat..demi kebahagiaan mereka. tapi bila mereka da x perlukan kita, xpe lah.. kita tumpang gembira dengan kebahagiaan mereka.

paling sedih bila kita ikhlas bertanyakan permasalahan yang di alami. dah settle ke belom, kita pula yang di marah. di perli..macam kita sibuk nak jaga tepi kain mereka. kita bertanya sebab sebelum nie kita yang di cari. kita xnak la orang kata kita just tolong sebab orang da mintak tolong, sebab terpaksa. tapi x pe lah...kita sepah jea....

PS : sepah di mata mereka tapi pertama di mata incik tunang. ah...x kesah la. nanti ada masalah carik lah kita balik ea...kita x kesah pn