si comel n si ensem

Rabu, 20 Mac 2013

be my sweetest home

salam sejahtera....

rumah masih belom jumpa jumpa lagi...hari ahad hari tu ada la en.tunang pegi tengok rumah kat area taman sutera, eh..da penah cerita ke? lupa lah......

end up..rumah x jumpa lagi. tapi xpe..aku menanti dan menunggu jea. hari tu ada tanya dia pasal rumah. aku nak jugak tengok rumah yang akan aku duduki itu. mcm mana proses pembelian once da decide nak yang mana? bla bla bla sume la...

en.tunang cakap.........

" pasal rumah ayg x yah risau, tu biar abg je yang uruskan sume. ayg fokus pada kerja kawen jea, ok??"

baik...tapi pasal pemilihan warna cat, hiasan dalaman, pembelian perabot, dan apa2 yang berkaitan dengan interior nie bia decide sama2 la ek..erm, dengan kata lain kena ikot pilihan hati aku, wakakaka.. di sebabkan en tunang cakap cam tu jugak la aku bley tanya progress pencarian rumah dgn selambanya, jab2 tanya..rumah macam mana? jab2...abg...nak rumah. ngehh......

sekarang nie, xbeli dah majalah pengantin. padahal belom kawen lagi. tapi sebab semua dah decide inginkan yang macam mana so macam xperlu dah nak beli majalah pengantin tu sume.

sekarang nie, beli majalah berkaitan deco rumah pulak. impiana la, anjung seri la, taman pon check ada beli,hahaha...apartment pon beli jugak.

terasa nak beli majalah pa&ma, tapi.....over la kau!!! hahahaha.

bermimpi di siang hari sangat kan perangai? kalo dapat beli rumah pon agaknya berapa tahun la baru complete deco kan? xpe...sikit2 kan? sekarang harap ada la rezeki nak beli rumah.....